fbpx
yli 0 milj.
Näyttökertaa​
yli 0 k€
Käytettyä mainosbudjettia
yli 1
Sivustolle ohjausta

JVmedia Oy - mediakumppanisi

JVmedia Oy on Keski-Suomessa vuonna 2018 perustettu digimarkkinointitoimisto. Vahvuutemme on laaja ymmärrys erilaisten toimialojen  erikoispiirteistä ja markkinointikeinoista ja ostajapersoonien luomisesta. Valitsemalla JVmedian, saat joustavan ja ammattitaitoisen mediakumppanin kaikkiin sisällöntuotanto- ja markkinointitarpeisiisi. Tavoitteemme on luoda kestäviä yhteistyökumppanuuksia, jossa jokainen osapuoli pärjää.

 

Ville Mäenpää

Yrittäjä, sisällöntuotanto, myynti

ville@jvmedia.fi

Jori Heikkinen

Yrittäjä, Markkinointi, sisällöntuotanto

jori@jvmedia.fi

Kaj Vaskelainen

Freelancer, verkkosivut, Google

kaj@jvmedia.fi

Tarvitsetko kumppanin yrityksesi digitaaliseen markkinointiin?

Markkinointi RACE-mallissa

Käytämme digitaalisen markkinoinnin strategiana pääsääntöisesti yleisesti tunnettua RACE-mallia, mikä huomioi kaikki vaiheet asiakkaan ostopolussa. Erilaiset tehokkaat markkinointisisällöt ovat RACE-mallin keskiössä ja niiden suunnittelu ja tuottaminen on meidän parasta osaamisaluettamme.

Reach

Reach-vaiheessa verkkosivustollesi ohjataan tuotteestasi tai palvelustasi kiinnostunutta yleisöä. Reach-vaiheen sisällöt tuovat tuotteesi kohderyhmäsi nähtäville.

Act

Act-vaiheen päätavoite on tehdä verkkosivujen kävijävirrasta yritykselle relevantteja liidejä. Useimmiten se tapahtuu esittämällä ostoa tukevaa sisältöä, kuten asiakaskokemuksia, tuotteeseen syventymistä ja/tai hyötyjen esille tuomista.

Convert

Convert-vaiheessa tavoite on muuttaa saadut liidit ostaviksi asiakkaiksi. Tehokkaita sisältöjä on ostamista tukevat ja helpottavat sisällöt kuten oppaat, tapaamiseen tähtäävät mainokset ja tarjouspyynnöt. Oleellista ymmärtää miten osto tuotteellesi lopulta tapahtuu; vaaditaanko myyjä-kontakti vai voiko asiakas tehdä oston esimerkiksi verkkokaupassa.

Engage

Engage-vaiheessa asiakastasi sitoutetaan palveluusi/tuotteeseesi tarjoamalla apua ja ohjeita tuotteen tehokkaaseen käyttöön tai tuomalla lisäpalveluita tuotteeseen liittyen asiakkaan ongelmia ratkomaan. Engage-vaiheen päätavoite on pitää jo ostanut asiakas asiakkaanasi myös tulevaisuudessa.

Tätä on
JVmedia

Palvelut