Google Display
Valjasta maailman laajin digitaalinen näyttöverkosto markkinointisi käyttöön Google Displayn avulla.
Kohdenna tarkasti
Google Displaylla kohdennat mainokset uusille asiakkaille tai aktivoit nykyisiä asiakkaita. Voit kohdentaa mainoksia käyttäjien verkkokäyttäytymisen pohjalta.
Call to Action
Display mainoksilla voit ohjata niin uutta kuin olemassa olevaa yleisöä haluttuun konversioon tai tavoitteeseen. Automaatio tukee kaikkia oston vaiheita.
Maailman kattavin Näyttöverkko
Tavoittaa yleisöä 35 miljoonan verkkosivuston ja sovelluksen sekä Googlen omien palveluiden kautta.
Johda ja tue ostopolkua
Eri ostamisen vaiheet ottamalla huomioon, voidaan ostopäätökseen ohjata tehokkaasti älykkäällä kohdentamisella.
Google Display
Google Display on Googlen luoma näyttöverkosto, mikä mahdollistaa verkkosivustoille mainostulojen keräämisen ja mainostajille maailman laajimman visuaalisten näyttöverkoston ympäri internettiä. Responsiivisten mainospaikkojen ansiosta mainoksesi mukautuvat aina mainospaikan sekä laitteen mukaan.
Google Display mainoksilla tavoitetaan sekä uutta yleisöä, että tehdään uudelleenmarkkinointia jo yrityksesi kanssa vuorovaikutuksessa olleiden käyttäjien kanssa. Tarkasti luoduilla konversioilla ja tavoitteilla Display mainonta on kustannustehokas ja tuloksia tuova markkinointikanava.
Tarkasti luoduilla konversioilla ja tavoitteilla Google Display mainonta on kustannustehokas ja tuloksia tuova markkinointikanava.
Ovatko Googlen palvelut osa markkinointistrategiaasi? Me autamme!
Google Display RACE-mallissa
Reach
Displayllä tavoitetaan uutta yleisöä jopa 35 miljoonalta verkkosivustolta ja sovelluksesta. Mainokset voidaan kohdentaa tehokkaasti kylmään yleisöön ja ohjata sitä kautta RACE-myyntiputkeen.
Act
Act-vaiheessa Display -kohdennustyökaluilla sivustollasi vieraileelle kävijälle esitetään ostopäätöstä tukevaa sisältöä esim. miten palvelumme ratkaisee ongelmasi. Tavoitteena saada tehdä sivustokävijöistä liidejä.
Convert
Convert-vaiheessa Displayn avulla sivustokävijät ja liidit pyritään muuttamaan maksaviksi asiakkaiksi uudelleenmarkkinoinnin keinoin. Tehokkaita sisältöjä Convert-vaiheeseen ovat referenssitarinat, osto-oppaat ja asiantuntijasisällöt.
Engage
Engage-vaiheessa asiakastasi sitoutetaan palveluusi/tuotteeseesi tarjoamalla esimerkiksi ohjeita palvelusi/tuotteesi tehokkaaseen käyttöön. Googlen työkaluilla markkinointi voidaan kohdentaa tarkasti oston tehneisiin asiakkaisiin.