Sähköpostimarkkinointi
Sähköpostikampanjoilla tavoitat nopeasti kohderyhmääsi kuuluvat yritykset. Saat myyntivalmiita liidejä myyjiesi hoidettavaksi, eikä kylmäpuheluihin tarvitse haaskata aikaa.
Tavoita Nopeasti
Sähköpostimarkkinoinnilla kontaktoit nopeasti satoja päättäjiä haluamillasi kriteereillä: talous-, sijainti-, henkilöstö- ja toimialatietojen perusteella.
Myyntivalmiit liidit
Saat sähköpostimarkkinoinnin avulla myyntivalmiita liidejä myyjiesi hoidettavaksi, ja myyjät voivat keskittyä myymään lämpimälle yleisölle.
Automaattiset viestiketjut
Kampanjaan käytetään yrityksenne sähköpostiosoitetta ja automaatioiden avulla viestejä voidaan ketjuttaa kunnes tavoite saavutetaan.
Sähköpostimarkkinointi mahdollistaa nopean kontaktoinnin
Sähköpostimarkkinointi on tehokas keino myyntiputken yläpäähän, mikäli kohderyhmäsi on hyvin rajattu. Laadukkailla yrityskontaktilistoilla vapautetaan myyjien aikaa hoitamalla aikaa vievä ensikontaktointi ja prospektointi nopeasti sähköpostitse, minkä jälkeen myyjät saavat myyntivalmiita liidejä hoidettavakseen.
Hyvin määritellyt kohderyhmä ja ostajapersoonat mahdollistavat tehokkaan yrityspäättäjäryhmän kontaktoinnin. Myyjien ei tarvitse käyttää aikaa kylmäpuheluihin, vaan sähköpostilla saadaan eroteltua valmiiksi kiinnostuneet prospektit myyjien käsiteltäväksi. Sähköpostiviestien tavoite on kertoa ostajapersoonalle, miten yrityksesi palvelut/tuotteet ratkaisevat kohderyhmäsi ongelman ja saada täten ostaja kiinnostumaan tarjoomastasi.
Sähköpostimarkkinointi soveltuu kampanjaluontoisesti parhaiten B2B-myynnin parissa toimiville myyntiorganisaatioille. Kampanjassa voidaan hyödyntää tarjouksia, sesonkeja ja uusien tuotteiden lanseerauksia, mutta kampanja voi toimia myös uuden yrityksen esittelynä potentiaalisille yhteistyökumppaneille. Mikäli yrityksellänne ei ole olemassaolevaa sähköpostilistaa, avustamme mielellämme sellaisen luomisessa.
Hyvin määritellyt kohderyhmä ja ostajapersoonat mahdollistavat tehokkaan yrityspäättäjäryhmän kontaktoinnin.
Miten yrityksesi hoitaa b2b-asiakkaiden ensikontaktoinnin? Me autamme!
Sähköpostimarkkinointi RACE-mallissa
Reach
Sähköpostimarkkinoinnilla saavutat Reach-vaiheessa koko potentiaalisen kohderyhmäsi. Tarkoin määritellyn yrityslistan avulla kontaktointi voidaan tehdä hyvin henkilökohtaisella viestisisällöllä.
Act
Act-vaiheessa sähköpostimarkkinoinnin avulla voidaan potentiaaliselle yleisölle tuoda esille tuotteesi/palvelusi hyötyjä syvällisemmin.
Convert
Convert-vaiheessa verkkosivuilta saadut liidit voidaan sähköpostimarkkinoinnin keinoin muuttaa maksaviksi asiakkaiksi kampanjoimalla.
Engage
Engage-vaiheessa sähköpostimarkkinoinnilla sitoutetaan jo ostaneita asiakkaita uudella sisällöllä, kouluttamalla ja kampanjoimalla erikoistarjouksia olemassa oleville asiakkaille.