Google Display

Valjasta maailman laajin digitaalinen näyttöverkosto markkinointisi käyttöön Google Displayn avulla.

Kohdenna tarkasti

Google Displaylla kohdennat mainokset uusille asiakkaille tai aktivoit nykyisiä asiakkaita. Voit kohdentaa mainoksia käyttäjien verkkokäyttäytymisen pohjalta.

Call to Action

Display mainoksilla voit ohjata niin uutta kuin olemassa olevaa yleisöä haluttuun konversioon tai tavoitteeseen. Automaatio tukee kaikkia oston vaiheita.

Maailman kattavin Näyttöverkko

Tavoittaa yleisöä 35 miljoonan verkkosivuston ja sovelluksen sekä Googlen omien palveluiden kautta.

Johda ja tue ostopolkua

Eri ostamisen vaiheet ottamalla huomioon, voidaan ostopäätökseen ohjata tehokkaasti älykkäällä kohdentamisella.

Google Display

Google Display on Googlen luoma näyttöverkosto, mikä mahdollistaa verkkosivustoille mainostulojen keräämisen ja mainostajille maailman laajimman visuaalisten näyttöverkoston ympäri internettiä. Responsiivisten mainospaikkojen ansiosta mainoksesi mukautuvat aina mainospaikan sekä laitteen mukaan.

Google Display mainoksilla tavoitetaan sekä uutta yleisöä, että tehdään uudelleenmarkkinointia jo yrityksesi kanssa vuorovaikutuksessa olleiden käyttäjien kanssa. Tarkasti luoduilla konversioilla ja tavoitteilla Display mainonta on kustannustehokas ja tuloksia tuova markkinointikanava.

Tarkasti luoduilla konversioilla ja tavoitteilla Google Display mainonta on kustannustehokas ja tuloksia tuova markkinointikanava.

Ovatko Googlen palvelut osa markkinointistrategiaasi? Me autamme!

Google Display RACE-mallissa

Reach

Displayllä tavoitetaan uutta yleisöä jopa 35 miljoonasta verkkosivustolta ja sovelluksesta. Mainokset voidaan kohdentaa tehokkaasti kylmään yleisöön ja ohjata sitä kautta RACE-myyntiputkeen.

Act

Act-vaiheessa Facebookin kohdennustyökaluilla sivustollasi vieraileelle kävijälle esitetään ostopäätöstä tukevaa sisältöä esim. miten palvelumme ratkaisee ongelmasi. Tavoitteena saada tehdä sivustokävijöistä liidejä.

Convert

Convert-vaiheessa Facebookin avulla sivustokävijät ja liidit pyritään muuttamaan maksaviksi asiakkaiksi uudelleenmarkkinoinnin keinoin. Tehokkaita sisältöjä Convert-vaiheeseen ovat referenssitarinat, osto-oppaat ja asiantuntijasisällöt.

Engage

Engage-vaiheessa asiakastasi sitoutetaan palveluusi/tuotteeseesi tarjoamalla esimerkiksi ohjeita palvelusi/tuotteesi tehokkaaseen käyttöön. Facebookin uudelleenmarkkinoinnilla markkinointi voidaan kohdentaa tarkasti oston tehneisiin asiakkaisiin.

Google
display

Yhdistä myös muut Google -palvelumme markkinointiisi